Методична проблема, над якою поглиблено працює кожен член циклової комісії

 

2021/2022 навчальний рік

№ з/п

ПІП

Методична тема

Форма звіту

1.      

Тема ЦК

Формування професійних компетентностей здобувачів освіти в умовах сучасного ринку праці

 

Докторович В.М.

Використання інноваційних методів на уроках професійно-теоретичної підготовки

Доповідь

3.      

Козупиця С.С.

Розвиток професійних компетентностей здобувачів освіти на уроках професійно-теоретичної підготовки професій сфери послуг

Доповідь

4.      

Ярова Т.І.

Формування професійних компетентностей здобувачів освіти в позаурочний час

Доповідь

5.      

Солдатенко Г.В.

Використання інтернет-ресурсів в умовах змішаного навчання

Доповідь

6.      

Медвідь М.Я.

Використання сучасних інтернет-ресурсів у професійній діяльності майстра виробничого навчання з професії «Кухар»

Доповідь

7.      

Михно С.В.

Електронні освітні ресурси як невід'ємна складова підготовки здобувачів освіти з професії  «Кухар»

Доповідь

8.      

Стеценко Є.Ю.

Удосконалення професійних навичок перукарського мистецтва відповідно до провідних тенденцій у моді

Доповідь

9.      

Семенова Н.В.

Розвиток креативного мислення під час проведення уроків виробничого навчання

Доповідь

10.          

Бережна Г.І.

Цiннiсно-мотивацiйний компонент у  професійному  навчанні перукарів

Доповідь

11.          

Лісовенко Т.В.

Операційно-діяльнісний компонент як важлива складова професійної компетентності майбутніх візажистів, перукарів

Доповідь

12.          

Ситник Я.В.

Соціальна мережа як інструмент взаємодії викладача і здобувача освіти

Доповідь

13.          

Густодим М.В.

Використання інтернет-ресурсів на уроках виробничого навчання для удосконалення професійних навичок з професії «Перукар (перукар-модельєр)»

Доповідь

2020/2021 навчальний рік

№ з/п

ПІП

Методична тема

Форма звіту

1.       

Тема ЦК

Моделювання змісту професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників на основі компетентнісного підходу.

 

2.

ДокторовичВ.М.

Розвиток критичного мислення здобувачів освіти закладу П(ПТ)О в умовах компетентнісного навчання.

Доповідь

3.       

Козупиця С.С.

Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу.

Доповідь

4.       

Лісовенко Т.В.

Впровадження нових виробничих технологій у навчальний процес

Доповідь

5.       

Медвідь М.Я.

Формування професійної компетентності учнів та розвиток їх творчих здібностей.

Доповідь

6.       

Михно С.В.

Роль проєктних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх кухарів.

Доповідь

7.       

Бережна Г.І.

Сучасні педагогічні технології на уроках виробничого навчання

Доповідь

8.       

Семенова Н.В.

Застосування сучасних форм навчання у підготовці кваліфікованого робітника.

Доповідь

9.       

Солдатенко Г.В.

Використання інтерактивних технологій навчання на уроках виробничого навчання.

Доповідь

10.   

Стеценко Є.Ю.

Використання проєктних технологій на уроках виробничого навчання з професії «Перукар (перукар-модельєр)».

Доповідь

11.   

Пугаєва О.А.

Практичне оволодіння ключовими компетенціями учнями, які навчаються за професією «Перукар (перукар-модельєр)».

Доповідь

12.   

Жало Л.П.

Творчість як фактор формування професійної компетентності.

Доповідь

13.   

Ярова Т.І.

Розвиток творчих здібностей і нахилів учнів, формування загальнолюдських цінностей та міцного учнівського колективу

Доповідь

14.   

Ситник Я.В.

Формування професійної компетентності майбутніх фахівців під час виробничого навчання

Доповідь

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Атестація педагогічних працівників 2023

  Вебінар: Атестація педагогічних працівників по-новому: що треба знати 1 частина 2 частина Атестація педагогічних працівників: що змінить ...